Fredagsmys!

Hej hopp!

Idag har de varit ett shoppingmarathon utan dess like!
Jag gick bananas inne på Monki och handlade lite väl mycket saker.. Vi har ju inte Monki hemma i vbg så fick härdsmälta när jag såg att det fanns två.
Linda var lite mer återhållsam och tjatade var och varannan minut om " men behööööver du verkligen det där?"
JA, jag behöver ALLT!

Sen var det dax för skola i två timmar, eller ja.. lärarna presenterade sig själva lite kort med varsin historia om varför de gillar IR, sedan var det tvångsmingel och de mutade oss med vindruvor och läskeblask..snyggt.
Så skolan har inte rikigt kommit igång än.. även om jag ahr typ 80 sidor att läsa tills på tisdag..halvkul!

Nu sitter vi här, två fånar i brillor och trycker chips och dricker cola.. nyttigt som bara den. Powerwalk imorgon säger jag bara, med eller utan snor linda.. som för övrigt sitter och och snorar och blöder näsblod om vart annat.
Snart börjar bodyguard som vi har väntat på hela dagen, är det någon som inte sett den så har ni det i hemläxa.
Kl 21 på 3an.

Ha en kanon mysig fredag nu ovasett om ni partajar eller äter snusk som oss!

Pusss

Gööötta


SnorLinda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0