Det går bra nu

Hallå bloggen!
Nu har jag tillslut kommit tillrätta här hemma i vbg ( hur tillrätta man nu kan komma här)
Ska snart ta tag i att packa upp alla väskor med kläder, vilket lär ta ca miljoner timmar.
Jag Elin och Linda letar för tillfället lägenheter i trollhättan, vi ska förmodligen bli sambos.. Herregud vilken cirkus.
Jag bor förtillfället hemma hos mina föräldrar i en bäddsoffa.. halv glammigt!
Idag har jag i alla fall varit på en arbetsintervju på eat, ett cafe /restaurang ute på Etage i trollhättan, jag tror att det gick ganska så bra faktiskt. Hon skulle höra av sig inom en vecka.
Fick även ett samtal i från Butlers i Trollhättan angående helgjobb, så jag ska dit på torsdag och provjobba kl 16 :) sjuukt gött!
Så de börjar väl flyta på här sakta men säkert :)
Sitter och funderar på om jag ska trotsa min snoriga näsa och åka och träna, eller om jag ska ta det passiv och bara powerwalka den här veckan.. vi får väl se!
Just nu är det ju sjukt tråkigt och grått väder, så man är så där pigg på att ens gå utanför dörren! Usch!

Ikväll blir det i alla fall idol hemma hos linda, strålande trevligt!
Tycker de är kanon kul att se alla stollar, favoriten hitills är lätt han som sjöng blue hawai och sprätte med benen värre än en tupp! Snygga moves.

Ne nu ska jag hitta på något vettigt här.

Ciaaao 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kommer det sig att du flytta till vbg igen`?

2010-09-15 @ 18:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0