Bilar eller choklad?

Sitter här med Ronja Rövardotter frippa efter en snabb hårtvätt och hårblåsning.. schuukt gött att tvätta håret vill jag lova. Kan ju å andra sidan säga att jag längtar tills jag slipper duscha i köket, i en plastback från Ikea ( yes it's true).
Upptäckte förut när jag var inne på hemköp att man nog blivit lite vuxen i alla fall.. Jag stod och fingrade på en påse Ahlgrens bilar, när jag plötsligt ångrar mig och köper en 70% chokladkaka istället..ding ding ding vuxenpoäng!
Jag förvånar mig själv ibland.

 Snart kommer cecilia och kolla idol och går ut och käkar med mig, så ska snart börjar platta håret. Vilket jag inte gjort på två veckor för jag varit alldeles för lat och satt upp de i en hederlig lilla my knut..snyggt och bekvämt.. eller ja i alla fall bekvämt!
Sitter och dregglar över några sjukt snygga smycken ifrån weekday.. jag borde inte.. men imorgon ska dom ta mig tusan bli mina! ( känner mig som gollum, myyyyy preciouuuus)

ENJOY!

You shall be mine!



And you..



And you!


My preciousssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0