Besvikelse..

Hej bloggen.

HAr tagit mig en funderare några dagar nu och kommit fram till att den här utbildningen inte är något för mig.
Vi läser inte alls det jag trodde vi skulle läsa som tex religion och integration..
Jag har varit och prata med studie vägledaren och gått igenom de kurser vi ska läsa och de tilltalar mig inte alls.
Är galet besviken, för på hemsidan framgick det inte att vi endast skulle läsa om världsekonomin i princip.
Så de är med stor besvikelse jag ger upp.. luften har gått ur mig och jag har tappat sugen.
Så på söndag tar jag med mig mina kldäer och skor och beger mig hemåt tillsamans med bästaste M som kommer och tröstar och umgås med mig sista helgen här.
Sen åker jag och pappa och hämtar alla grejer snart.. som skönt är har jag fått en lägenhet hemma och har sökt jobb så vi får se.
Planen är att jobba ett halvår och sen söka religionsvetenskap i Göteborg i vår, och föröska få lägenhet där.

Så ja nu vetn i hur det ligget till.. nu ska jag föröska få tag på innehavaren till lägenheten..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0