And i was dancing the whole way home.

Åh herre vad mätt jag är!
Precis proppat i mig samma mat som gårdagen , och de var lika gott som igår!
Nu sitter jag här mätt och slö, och väntar på att idol ska börja!
De var många riktigt riktigt bra som var med igår, men let's face it.. de är ju stollarna som är roligast att titta på?
Kollade förövrigt på Kungarna av tylösand på kanal5 play förut.. sjukaste jag sett.
Jag skämdes å deras vägnar, sjukt pinsamma människor som är med.
Att Sverige aldrig lär sig att de inte blir bra när de ska härma de amerikanska programmen, ett svenskt jersy shore.. kom igen?

Fick tillslut tag på smyckena på weekday.. men jag blev lite osäker på ringen, så jag köpte en annan ring:)
En "tvåfingers ring", ser nästan ut som ett knogjärn så den är både snygg och användbar! ( som om jag någonsin skulle våga ).

Ne nu ska jag lägga mig i fosterställning och kika på Idol, så jag orkar med all städning etc imorgon.
Blev ingen idag , för jag kom på att jag måste hålla mig sysselsatt imorgon för att inte vara helt stirrig!

Här har vi ringen. (jag vet att mina fingrar ser lite korviga ut, de är jag och karlsson på taket)



Ciaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0