2010-09-28

Soorry gänget! (och Lindsy).
Har haft massa att stå i så bloggen har fått lida lite, INTE ok!
Lite uppdatering!
I lördags var jag pappa och min brors barn och hämta alla mina möbler i malmö.
Det tog på krafterna men nu är det i alla fall fixat. Vi har lyckats stuva undan allt kors och tvärs här i lägenheten och i förrådet... hur kan så mycket grejer få plats på 25 kvadrat?
Efter jag kommit hem tog jag mig en tur till trollhättan till fulla och glada vänner som prompt skulle till butlers ( jag har magkatarr så jag fick dricka cola): väl framme på butlers så var medelåldern lille hög! 47åringar som hade återträff efter nian.. strålande trevlig syn..
Kvällen slutade med massa drama (dock var jag inte inblandad) och en kanonfull pojkvän! Han var å andra sidan rätt så underhållande :)

Igår jobbade jag långt pass på Eat.. de var kanon mycket folk och jag gled runt som en konståkare i mina tofflor!
Men de gick faktiskt riktigt bra! Fick även schema för oktober och de ser bra ut minsan.
Efter det kom min karl och hämtade mig, och vi hade en rikigt slappar kväll vid tvn och gick och la oss tidigt.
Riktigt gött :) (bästa bästa du)

Idag är jag ledig, och ska snart pallra mitt ass to tha gym! Slåss lite med Mr crosstrainer,
så jag kan käka massa tårta hemma hos lille Niklas ikväll som fyller hela 27 .. grabben du börjar bli rätt gammel ;)
Fick även ett samtal i morse av allas våran Cam, som tyckte jag skulle komma och joina dem i cheerleadingen igen. De är precis klara med programet så jag är rätt så jätte sugen!
Tänkte pallra mig i väg till träningen på torsdag och till dess klurat på om jag vill vara med eller inte, men de lutar ju åt att jag vill det.. de är ju så förbannat roligt!

Sådär ja! Nu har ni fått lite uppdatering från min sida.
Måste förreseten hitta en "mellan jacka" som inte är för vamr eller kall nu, någon som har något bra tips?


Pusss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0