2010-09-20

Å herre! De märktes verkligen att man slarvat med träningen det senaste.
Crosstrainern hade sagt upp vänskapen med mig och var sjukt jobbig, men jag kämpade mig egonom en stund med den! Vi var där i och tränade ordentligt i ca 1 timma , så duktiga var vi minsan!
Snart ska vi upp till klätterstugan på Öxnered och slåss med klätterväggen lite.. det kommer gå sådär.. har dock fått tillåtelse att skratta elakt åt Persson , så det känns lite bättre.

Ska försöka  återhämta mig här först, och sen på´t igen!

Så här bra kommer jag vara... naaat


Kommentarer
Postat av: lindsy

DU ÄR VÄRLDENS SÄMSTA BLOGGARE!!!!

2010-09-27 @ 14:06:27
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0