2010-09-15

Här sitter jag och ser dum ut, och kollar reprisen av Mtv musicawards.
Lady gaga sopade verkligen mattan med alla andra.. de var något makabert men vackert med henne när hon stod i sin dräkt av kött, grät och sjöng lite från sin nya skiva!. Snyggt jobbat Gaga!
Lurar lite på vad man ska ta på sig idag, kolsvarta moln ute.. så de får väl bli något hyfsat varmt tror jag.
Måste nämligen gasa ut till Siba och hitta några bekväma svarta sneakers att ha på mig när jag ska jobba imrogon. Har bara vita jogging skor, vilket är lite si sådär. ( och det är även svin fult)
Ska föröska ta mig ut på en powerwalk senare också , om vädret blir bättre.
Tänkte träna , men jag är så förbannat snorig så de får vänta veckan ut känner jag.
Jag har en hel del att göra den här veckan , så jag har knappast tid att bli sjuk.
Nu ska jag försöka hitta något att ha på mig här.

Ha en guld Onsdag!



Puss



Kommentarer
Postat av: linda

där du! promenad känns sådär idag va:S jädra skitväder!! jag körde på blanka tights (kaallt), jeansskjorta, sjal och kängor! blogga mera! :D

2010-09-15 @ 14:18:00
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0