When i see your face..

Hejsan!

Regnet fortsätter att ösa ner, och någon mumlade om snö imorgon? INTE ok!
Har å andra sidan haft en sjukt bra dag på jobbet, allt flöt på svin bra, jag och Rebecka är huuur bra som helst.
Sluta 8-14 är en rikigt rikgit bra tid faktiskt.
Efter jobbet kom M och mötte mig så lunchade vi lite och jag shoppade!! Ett par tights.. men i alla fall.. tror ni de kliade lite i fingrarna eller? jäävel
Nu kom Elin precis så vi ska mysa lite innan jag ska åka och träna , på med regnstället som jag hittade igår.. sjuukt snyggt!
Ikväll är det alltså Cheerleading som står på schemat igen, längtar faktiskt.. det var längesedan jag kände så faktiskt!

Ne nu får jag vara lite social!

Pusss

Väänersborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0