Supershopping my ass!

Godmorgon bloggen!

Här sitter jag och småtjurar! Ska snart springa ner till bussen och åka till jobbet.
Anledningen till att jag tjurar är för att det är supershopping idag på siba/etage.. så allt är öppet till 22.. vilket innebär att jag får jöbba till 23.. YES!!
Börjar även 8 imorgon.. strålande dagar!

Sitter å andra sidan och lyssnar på hoffmaestros nya skiva, lillle bra!
Måste lyssnas på, så in på spotify med er :).. skank-a-tronic punkadelica!

Hepp nu måste jag rusa!

Kom gärna och fika hos mig så jag har något roligt!

Puss


Kommentarer
Postat av: Carzan

Hade jag gjort om jag var hemma såklart! Lycka till på jobbet! Pöss!

2010-10-07 @ 13:13:20
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0