Sunday!

Hejsan!

Det var galet skönt att få sova ut idag, och inte behöva ställa någon klockan!
Dock inte lika skönt att somna och vakna själv, men om en stund kommer han hem igen :)
Jag var Hemma hos Lindsy förut och hjälpte henne och Adri att måla lite lister.
Det börjar komma i odrning ordentligt nu, det mesta i köket är bland annat klart.
Jag tror de kommer bli kanon fint när det bli färdigt, jätte snygga tapeter osv!
Men de är kanon skönt att jag slipper göra såna saker i min lägenhet i alla fall :)

Har även varit ute på en lång skön promenad med linda rutn skräcklan, lika bra att passa på när det är så skönt väder, sån här höst med sol är en rikgit mysig höst! Så är det okej, så länge det inte är grått och trist, då vill man bara dra något gammalt över sig.
Ikväll ska vi laga mat och mysa med Elin och gänget, så de blir en lugn och go söndag.. precis som det ska vara:)

Nu ropar de om mat i köket ( en av lyxen med att bo hemma ).

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0