ouch!

Sitter här nyss hemkommen i från akuten, suttit.. eller ja mest legat där med en nål i armen och ont i magen i 4 timmar.. strålande trevligt!
Fick åka ifrån jobbet och direkt dit.. för jag hade så förbannat ont i magen :(
Tydligen har jag en inflammerad magsäck , så fick massa medicin , och hjälper inte det ska de göra en gastroskopi.. ni vet när de kör ner en kamera till magen via halsen.. gött!!

Kollade även precis på dansfeber.. ni vet när kändisar dansar kända danser och samlar in pengar till plan international.. Nasim al fakir var beyonce och dansade till single ladies.. jag skrattade så jag grät.. ni måste se det! Han var sjukt dukigt till och med!

Så nu sitter jag här med ond mage och utan man, för han är i Götet och spikar lister hos en vän!
Ska snart krypa ned i sängen och tycka synd om mig själv lite.
Hoppas eran lördag är kanon bra.. dansa lite åt mig med!

Puss

Även upptäckt kristian anttila.. hur snygg?


Kommentarer
Postat av: Carzan

Usch då! :( Tänkte precis skriva till dig på facebookchatten men du försvann!!!! Ta hand om dig!!

2010-10-17 @ 14:45:42
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0