Magkatarr till tusen!

Jaha så mycket blev det med jobbet idag, kom dit .. var där i två timmar och gick hem.
Magen har vart ur fas svin länge nu, men de börjar fasen bli värre och värre.. pallar inte!
Är väl för att det varit massa runt omkring det senaste.. inte bara egna problem utan en hel del av andras man även försökt lösa ( utan framgång?)..
Så nu ligger jag här och ska snart hoppa in i duschen ( tycker jag luktar fritös) och har proppat i mig massa magmedicin som för den delen smakar APA!.. Varför gör all medicin det?.. sjukt märkligt.
Världens bästa M kommer hit om en stund och hämtar mig , så ska vi hyra film och bara mysa.
De är verkligen det jag behöver just nu känner jag!
6 timmars jobb imorgon och sen är jag ledig hela helgen.. aaawesoome!

Nu blir det dusch minsan!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0