lägenhet och magont!

Hej bloggen :)

Har som vanligt jobbat massa så jag har inte rikigt hunnit blogga tyvärr.
Det som hänt senast är att jag har fått en lägenhet :D :D .. en kanon fin lägenhet :)..Det som är ironiskt är väl mina grannar, men det är en helt annan historia!
Jag flyttar in 1 december, vilket kommer bli awesome.. upp med julgranen dirren typ!

Jag var även hos doktorn i dag med min förbannade mage.. har tydligen början till magsår.. så jag måste ta det lungt och äta typ bara kokt fisk.. ingen stekt,fet eller svårsmält mat.. och har även fått en del mediciner.. kanon kul! Men så länge jag blir bättre så är jag nöjd.. för det här är inte ok!
Ska snart hoppa in i bilen och rulla bort till jobbet, skulel börjat senare.. men det var något som behövde göras så jag får komma tidigare! Mer klirr i kassan.. cash is king!

Jag är så sjuuuukt sugen på att åka utomlands.. men vi får väl se om det hinns med innan jul.. med tanke på lägenheten .. men de hade varit sjukt gött.. typ egypten eller så.
Bara sola och dricka paraplydrinkar hela dagarna.. göööött.

Hepp nu ska jag äta fisk!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Åeh :) gött att du hitta en lägenhet!



Vill höra historian om dina grannar, hörru! :'D



BTW, vad gör du på lördag?

2010-10-14 @ 19:39:00
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0