Krash!

Faaaan min dator krashade häromdagen.. vilket förklarar den dåliga uppdateringen.. OCH att inte ett enda inlägg finns kvar... skoj! Jag blir så jäkla trött på datorer när de inte fungerar som de ska!!!

Efter det lilla utbrottet kan jag ju berätta att den fungerar igen, tack vara M och mina kunskaper (?)... inte för jag vet vad jag gjorde men! Nu är den i alla fall fixad :)
Ni har å andra sidan inte missat något roligt.. jag har bara jobbat hela helgen och fram tills igår.. idag är jag ledig :) usch vad gött!
Igår tog jag mig å andra sidan en sväng i affärerna efter jag slutat ( inte shoppat på 2 månader ) .
Bikbok öppnade i torsdags.. men jag måste nog säga att utbudet var sisådär.. fräger överallt.. jag är ju  i princip färg och mönster allergisk..svart är mer min grej!
Hittade lite små grejer.. lite ringar , ett rött läppstift, örhängen, en stickad väst,skinn shorts och en vit t-shirt.
Letade efter en bra kofta att ha.. en som inte är för tjock , så man slipper se ut som hulken..jag ger mig inte!
Ska föröska ta kort på grejerna sen också:)

Vi ska ju gå ut två dagar i rad i helgen.. jag är sjukt taggad!!! men då måste man ju hitat två bra outfits att ha på sig.. gah!.. Skinn shortsen ska jag i alla fall ha på lördag.
Funderar på att klippa av ärmana på min ljusa slitna jeans skjorta och göra om den till en väst.. vart sugen på det länge nu och då kan jag ju ha den och svarta jeans på fredag!
Fredagsen utgång är på lipz som har elektroklubb.. då skulle man tydligen inte ha höga skor, så man kan dansa ordentligt Jag har nästa aldrig det till vardags.. något jag vill ändra på för det är så snyggt.. men jag har det allitdn är vi går ut.. för annars ser jag bara ryggar överallt.. men det ska nog gå bra :)
Helgen kommer bli awesome i alla fall..även om det bara är tisdag!

Ne mina kära nu ska jag göra mig i ordning för powerwalk med mami!

Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooooj va du shoppade :D

2010-10-27 @ 01:21:23
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0