Hello new life!

Nu jäklar är det dags för ändring, känns som jag blivit kanon tjock om man jämför med förut! INTE ok.
Men de ska åtgärdas nu, träna massa kondition osv på gymet och träna cheerleading.
Inte att någon skit eller några kolhydrater.. jag lär vara ett monster de följande veckorna, men de får alla stå ut med! har jag gått ned 5 kg till jul ska jag köpa ett par nya fina jeans, för då är det kul att köpa nytt!
Så nu är det skärpning :) ska mäta runt midja osv sen.. så får vi se om det blir någon förändring :)
Så hjälp mig och peppa mig till tusen nu kära ni :)

Nog pratat om det :) igår kom M hem från sthlm, de var himla mysigt att träffa honom igen :)
Sick att han drar till Australien i 3 månader i dec.. länge länge!
Inte alls avundsjuk!..Gah!

Får väl se om jag lyckas spara ihop lite cash så jag kan åka någonstans.. vore lille gött faktiskt :)

Ne mina kära nu ska jag leta lite lägenheter och sen ska jag iväg och träna!

xoxo


Målet är att se ut såhär i bikini i sommar! wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

såå himla tjockis har du väl ändå inte blivit?:p



vart letar du lägenheter?

MISS UUU! <3

2010-10-04 @ 23:52:12
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/
Postat av: Sabrina

SV;

Jasså? varför nordstan för?:D

Det går bra i min nya, tapetsering & golven är iallafall klara nu :) och det mesta är iordning.

allt som behövs är lite stålar & en sväng till ikea! hahah.. har inte alla möbler ja behöver!;(



Jaa, det får vi göra! Pusss

2010-10-06 @ 16:23:36
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0