Friday!

Äntligen är jag ledig.. sjuuukt skönt måste jag säga :)
Idag sov jag länge länge.. eller ja till halv elva i alla fall.. helt underbart att slippa ställa klockan!
Fredag idag.. jag gillar fredagar.. man kan mysa massa på fredagar!
Självklart kan man ju gå ut på fredagar också.. men med tanke på min mage med attityds problem, så är det inte ett alternativ.

Idag har jag varit på en promenad med mamma, vi hämtade även mian nya jacka hos min moster.
Ärmarna var för långa , så hon la upp dem och satte i resår längst ner.. det blev kanon bra!
Om en stund ska jag och M rulla upp till hunneberg och gå en promenad.. vi ska ha med bullar och varmchoklad..himla mysigt när det är så skönt väder. ( även om det är kallt.. jag hatar kyla)
Ikväll vankas det heliga fredagsmyset, som den här fredagen är hemma hos Emma :).. matlagning,snask och idol står på schemat.. guldfredag!

Jag har förövrigt sjukaste träningsvärken efter cheerleadingen igår.
Vi byggde i princip 2 timmar.. ( ni vet när man lyfter och kastar upp folk i luften).. vi gjorde även ändringarna i dansen.. tror de här kan bli svin fett när det är klart :)
Tossade (kastade upp) för första gången på skit länge i går.. men bra gick det :)
Så nu är det bara handstående jag måste lära mig.. BRA Linda att du ska lära mig ;)

Ha en kanon bra fredag nu! Min kommer blir awesome!!

Pusss

Det här är en basket toss pike, en sån ska vi göra :) ( fast högre ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0