Day off!

Idag är jag leedig :), har varit rikigt rikgit skönt än så länge! Framför allt när M gick upp tidigt till jobbet och jag kunde ligga kvar och tryna!
Sen ringde Emmi och vi mötte upp Agnes för en frukost på Nf.. himla mysigt och väldigt mycket skvaller :) ( as usual). Enda nackdelen är att jag vaknade med sjuk skallebank , som vägrar försvinna. Men många har det nu så det är väl något som går eller nått.
Jag hade tänkt att träna lite senare också, men vi får väl se hur det blir med det.. inte ok!
Senare ikväll ska vi till butlers på musicquiz, jag jobbade när det var sist, men det verkade himla roligt faktiskt :)
Så vi får slå våra kloka skallar ihop!
Ska även ta reda på hur jag jobbar i helgen då med, för det har jag ingen aning om!

Längtar för övrigt som tusan tills jag får min lägenhet :) få sätta upp advents stjärnor och julgardiner etc.. älskar verkligen julen så det kommer bli aawesome :)

Ne nu ska jag vila skallen en svägn så jag orkar träna sen!
Måste bara lägg upp en galet bra låt som är med i new moon, som alla säkerligen hört 1000 gånger..men jag kan inte riktigt få nog än.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0