ch ch cheerleading!

Hallå ja!

Här sitter jag och lyssnar på hoffa och ska snart hoppa i träningskläderna, för att rulla bort mot cheerleadingen!
Missade träningen i tisdags för att jag jöbbade sent, så nu har jag massa nytt att ta igen.. jösses!
Ska även lära mig att göra handstående nedrullning... jag är SÄMST på att stå på händer.. jag har aldrig rikigt kunnat det... Lindsy du får minsan lära mig.. annars är jag rökt!
Fick reda på igår att Dm äger rum i borås den 26 Mars.. haha känns helt sjukt att vara med och tävla igen.
Men  kommer bli B A L L!

Måste även sätta mig in i Paradise nu också.. missat alla avsnitt.. INTE ok!... Ja jag är en "fördnedrings tv" junkie.. Tycker de är galet komiskt att titta på när andra gör bort sig.. slipper man känna sig dum själv!

Nu ska jag pröva mina nya fina hörlurar och cykla bort mot gymmix!

Ni ska få en himla bra låt att lyssna på så länge!

pusss


Kommentarer
Postat av: lindsy

JAG SKA LÄRA DIG ALLT JAG KAN!!!!! :D

2010-10-14 @ 22:30:57
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0