20101018

Hej där!

Då var det måndag igen då, helt galet hur snabbt helgerna går.. man hinner knappt blinka så är det måndag.
Jag ska å andra sidan inte tjura , för jag jobbar bara 4 timmar idag, 16-20 :)
Ska försöka ge mig ut på en promenad innan jag börjar.. men det är fasen skit kallt ute.. mysse och vantar på!

Kvällen igår var kanon mysig, vi lagade carbonara och kollade på film.. som jag som vanligt inte kommer ihåg vad den heter.. skräll! Niklas valde den, och för en gångs skull blev det en ganska så bra film.
Till slut kom även M hem, så nu har jag fått pussa lite på han!

Gah jag måste hitta en snyggt rött läppstift, som inte är för mörkt eller för ljust.. någon som har ett förslag?

Ne nu får jag väl ge mig ut i blåsten innan den blir värre!

Puss

Ett tafatt försök till en bild.. gick sådär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0