20101015

Jööösses vad kallt det är ute nu!
Kom precis hem från promenaden på berget med M , de var kanon mysigt och vi drack varmchoklad:)
Riktig nostalgi.. det gjorde man ju jämt när man hängde där med skolan, när man var liten knodd!
Nu sitter jag här och kurar innan jag ska ge mig ut igen, för att inhandla lite mat ( vi hinner itne laga någon för emma hade ett mission ) och andra trevliga saker.. innan vi ska götta oss framför idol!
Måste bara fundera ut vad tusan jag ska/kan äta.. svin tråkigt det här.. senaste veckan har jag typ ätit.. mos.. mos och mera mos!.. Det är jag och alla som är 90 år.. göött.
Märker att jag är svin dålig på att ha bilder på bloggen, men jag hatar att vara med på kort så det är därför.. meen jag ska föröska bättra mig så småningom!

Nu ska jag kila men jag kastar fram en låt till er som ska partaja ikväll, en låt som jag gärna hade dansat till på dansgolvet!



Kommentarer
Postat av: L

hihi snott från KENZA!!!! ;D

2010-10-15 @ 23:33:57
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0