2010-10-29

Nu säger jag upp mitt abonemang på magont som någon visst beställt.. eller så avskedar jag min mage helt enkelt. Nu bråkar den igen.. så det blir ingen utgång idag.. blir idol mys hos linda istället.. och det är ju också bra.
Lite tråkigt när man sett framemot det bara.. men imorgon då jäääklar.. med eller utan mage!
Lär dock få hämta en rätt så dragen M i natt haha!
Jag har även vart teknikern själv och formaterat om datorn HELT SJÄLV!! (yeeees).. de trodde ni inte va? sjuk fixar frasse är jag:)
De sämst n'r man är lite sjuk och har tråkigt är att man hemskt gärna råkar beställa lite kläder... jaaaa linda jag veeeet! Men nu kunde jag inte låta bli!
Jag var inne på Victoria Törnegrens blogg och hittade ett par sjukt snygga skinnbyxor hon beställt.. som är skinn fram bara.. och eftersom de skinnbyxor jag ville ha för ett tag sen var slut så var jag tvungen att köpa dessa :)
Ett billigt mörkgrått linne slank med också :)
Så nu sitter jag här och inväntar att mamma ska klippa min toppar (ytterst lite) som blivit lite slitna, innan jag ska hoppa in i duschen och sen bege mig mot Lindsy!

Ha en bra partyfredag alles! PUSS


Byxorna!



Linnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0