2010-10-28

Alltså detta väder!! Vem beställde det? inte var det jag i allafall!
Man blir ju sjukt slö och rastlös när det håller på så här!
Jag har i alla fall hunnit med en Nf frukost med Emelie och Linda, och även hunnit länsa systemet på cider.
Svårt att uppskatta när man ska ha till två dagar.. bättre med för mycket än för lite..eller?
Nu ska jag snart ta bilen ( tack pappa) och susa bort till eat och jobba lite.. har säkert varit kaos där idag.
Är sjukt nöjd över att jag bara jobbar till två imorgon innan allt folk hinner komma, och att jag är ledig resten av helgen.. :D bästa helgen på länge ska det bli :)
Imorgon ska jag ju dansa till electro musik heela kvällen lång.. (utan klackar... sick) och på lördag är det oktober marknad som brukar vara sjukt mysigt.. (ska lura med M som inte vart där någon gång )och på kvällen.. liter personalfest, förfest hos Lindsy i deras nya apartamento och sist men inte minst MARKNADSFESTEN :D sjukt bra helg :D.. på söndag ska vi självdö lite i sängen hela dagen!
wooop woooop!

Innan jag sticker till jobbet ska jag dela med mig av en låt som jag bli sjukt nostalgisk av, som jag hörde på radion i går!.. Bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0