2010-10-27

Det är en utvilad kathrine som skriver , jag har nämligen haft en rikgit skön sovmorgon.
De var hur gött som helst att kunna ligga kvar och snusa när M´s klocka ringde vid kvart i sex.. han var å andra sidan levande död i princip.. haha han stod nästan upp och sov!
Så nu sitter jag här i min bullfest tröja och blänger lite surt på mina ny inskaffade cheershorts.. eller ska jag säga trosor? För så korta är dem..halvmysigt att hoppa runt i dem, valde dock en ganska så lång och stor t-shirt som kompensation! Saker och ting börjar sitta lite mer nu i alla fall, så det känns sjukt skönt :)
Igår var vi hemma en sväng hos linda och kollade på Desperet och cougar town och bara slappade lite.. Fröken Eriksson kom även och lånade ett par shorts av mig tills på lördag.. verkar som det inte bara är jag som har planer på shorts på lördag.. vi blir en hel mafia! Fullt förståeligt eftersom det är både skönt och snyggt :)
Ska lägga ut bilderna från shoppandet imorgon.. är lite för lat och lite för hungrig för att orka ta kort på dem nu!
Jag är så sjukt taggad inför helgen.. både fredag och lördag.. De kommer bli så himla bra ! :)
Ska även ta och klippa av ärmarna på min skjorta imrogon.. så det ska ni få se också!

Nu måste jag äta lite och fixa innan jobbet!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0