2010-10-21

Hej bloggen!

Jag ligger här utslagen efter jobbet och snorar, mysigt värre!
Börjar bli förkyld, INTE ok.. så jag smet in till life som ligger mittemot eat och bad om något som bekäpar förkyldning och som inte smakar skit! Fick några sugtabletter som smakar citron som tydligen ska vara bra!
Idag är det minsann cheer träning.. ska väl vara med så mycket som det går.. men får ta det lungt.. för jag har verkligen inte tid att bli sjukt nu!

Jag brukar inte ta upp några storbloggar på bloggen men läste precis både paow och hugo rosas blogg, efter paows erkända otrohet. Jag har aldrig och kommer aldrig tänka tanken ( framför allt inte nu när jag har den bästa man kan få) men jag blir ännu mera avskräckt om det nu går när jag läser vad de skrivit.
Både paulina som varit otrogen och hugo som blivit sårad.. fy tusan.. förstår inte rikgit hur man kan göra så.. hur man kan ha det samvetet? har man något vett eller någon skam i kroppen? usch!

Fick även min lönespec på mailen förut.. mer än väntat på så få timmar :D wooohooo!!
Kanske man kan unna sig något nytt till Marknadsfesten ( jösses vad bonnigt de lät).. har ju fortfarande ögonen på metallic jeansen.. men vi får väl se :)

Ne nu kräver mamma att vi ska gå till Ica!

Pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0