2010-03-10

Å herre jösses vad trött jag är! heeelt otroligt.
Den här helgen har varit fullproppad med med jobb, har vart så sjukt mycket att göra på eat så vi inte hunnit käka på hela dagen osv! Saker har tagit slut, saker har gått sönder och kortmaskinen slutade i dag att fungera!
Det var även en snygg vattenläcka när jag kom i morses, aaawesome.. naat!
Men imorgon är jag leedig och de det ska bli så himla skönt :D
Ska även träffa min karl snart, han har vart i sthlm hela helgen, så inte träffat han på länge ( känns det som).

Igår var jag hemma i fam erikssons mansion och firade Lindsy som fyllde år :) vi lagade kanon god mat och slappade framför tv'n.. sjukt mysigt :)
Jätte härlig att träffa damerna, vilket inte hunnits med pga jobb de senaste!

Nu sitter jag här , en riktig krulltott ( och nej ni får fasen inte se).. gjorde det för M skulle få se och sen inte tjata mer om att jag ska ha det... jag ser ut som max 5 år nu när det är så kort som det är!
För övrigt så gick cheerleadnigen bra och jag ska börja igen ser det ut som, ska bli gaaaalet roligt :)

Nu ska jag lägga mig och självdö ett tag!
Ha en grym söndag!

Puss

Kommentarer
Postat av: lindsy

inte 2010-03-10 va? ;) asamysigt i lördags -tack! <3

2010-10-04 @ 11:23:25
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0