Snow

Javisst de är ett rackarns snöoväder ute idag, snöstorm.. vem beställde det?
Själv sitter jag inne och trycker med raggsockorna på, och vägrar lite att gå ut!
Men en inne dag är rätt gött faktiskt :)
Har ju trots allt min Elsas Mode bok att läsa igenom.. och ett x antal bloggar.. så jag har de bra:)
På tal om bloggar så var jag precis inne på Elin Klings blogg , och fick syn på kläderna från Lanvins samarbete med H&M.. jag tycker nog faktiskt inte att det var så mycket att hurra för..eller ja.. de är väl fina grejer.. men inget som jag skulle ta på mig.. volanger är inte rikigt min påse... kanske möjligen den svarta på 4e bilden
Vad tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Carzan

Min stil! :D Älskar bild 1,3,5 och 6!! :D hihi!! :)

2010-11-09 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0