Fffriiday!

Hallå där :)

Idag är jag leedig, och lördag OCH söndag! Liiiillle gött :D
Sitter och blänger ut genom fönstret och bara väntar på att det ska börja snöa.. lite snö i mysigt även om jag hatar kyla.. min kropp hatar kyla.. men snö är najs!
Ska även kolla om det går någon bra bio.. M vägrar harry potter ( han är töntig enligt honom.. älskling det är du som är töntig), så jag ska föröska hitta någon annan ball vi kan se på.
Idag har även Elin åkt i väg för att gå på lady gaga i Malmö.. jag är inte alls avundsjuk!! (gaaaaaaaah)
Men imrogon åker jag och M någonstans.. haha han vet inte än.. han ska få reda på det imorgon innan vi åker.
Han vet bara att han ska packa en väska lite :) ska bli så sjukt mysigt. Ni får reda på mer om det på söndag , promise!
Känns som alla tajmat den här helgen rätt bra, Elin är i malml, jag och m någonstans och Linda är hos Carzan i karlstad :) Vill ni läsa mer om det gå in på carzan.blogg.se eller lindsys.blogg.se :) Hoppas ni har det awesome tjejor :)

Ne nu ska jag kika på topmodel och vänta på att Emma ska ringa!
Ha en ball helg, för det ska jag ha :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0