F l y t t :)

Hejsan :)

Här sitter jag och mår lite halv illa efter nästan en halv liter vatten och 80 situps på träningen.. gött!
Idag fick jag nyckeln till MIN lägenhet :D yes you heard me.. MIN :D
Så jag och mamma satte igång och bar upp lådor från källaren med alla mina köksgrejer osv osv.. dev ar ju redan nedpackade i kartonger sen malmö.. så de var smidigt.
Det som var mindre smidigt var snökaoset.. jag fastnade med bilen när jag skulle ut från parkeringen.. två snälla herrar hjälpte mig loss..tackar! sen började snöa som fasen.. sjukt gött när man bär lådor..
Vi lyckades få in allla saker i köks skåpen, köpte även ett draperi till sov alkoven .. min moster ska få sy och fixa lite med det bara :) Kommer bli aawesome :D.. så imorgon går det stora lasset med soffa etc :)..så då sover jag och älskling första natten där :) mysigt :)
Något som inte är lika mysigt är att han åker på måndag.... tre långa jävla månader.. som aldrig kommer ta slut känns det som..men jag måste föröska hålla modet uppe och tänka på hur bra allt blir när han kommer hem.
Så tjejer ni kommer få underhålla en bitter dama 24/7 nu!

Måste även tacka mina bästa mamma som köpte en jacka till mig i dag :) har bara en sån stor tjock jäkel.. så vi hittade en jätte fin i ull som var på halva priset till och med.. en enda kvar i min storlek.. catching!
Tack älskade mami :)

Ne nu får jag börja rensa ur min byrå så den är tom imorgon :)

Pussss

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Vill se din lägenhet sen :D

vad mysigt med flytt ändå.. Jobbigt, men kul. Inredning is the shiet!



Snäll mami du har! Jag vill också ha en ny jacka, en som går över röööva! :D



<3

2010-12-05 @ 01:55:22
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0