day off!

Hej allihopa!
Yes idag är jag ledig, hur gött som hellst, enda problemet är att alla andra jobbar.. haha typiskt!
Någon stackare ska jag nog lycks hitta som också är ledig, eller i alla fall slutar tidigt.
Medans jag gör det underhåller Simse mig med vegas äventyr, jag är inte alls avundsjuk.. jag ska minsan också bli ett poker ess!
Idag ska jag i alla fall röra på fläsket och gå på spinning med Linda.. ska bli sjukt gött.. alltid skönt att få ta ut sig lite. Vi skippar dock coren den här gången.. för den var inte alls bra sist.. när jag tränar vill jag att det ska kännas och vi var inte ens svettiga. Blir nog gymet som får ta hand om späcket på magen idag!

Idag har jag även fått lite lön av butlers :).. mer än vad jag trodde så jag är sjukt nöjd.
De kliar som fan i shoppingfingrarna.. men NEJ.. de ska användas till den hemliga helgen som jag och M ska på.
Haha han vet ingenting i princip :D

Förresten här får ni ett bildbevis på att jag visste behöver sola! Alla säger att man redan är brun.. men jaa i ansiktet när jag har smink ja!.. Men här har ni ett skräck bevis på att jag behöver det.

dam dam daaaaaaam.. vart tog ögonfransarna vägen förresten?



Förretsen så måste ni få se ett klipp från youtube på en tjej som var med i xfactor...
Hon ser rätt blyg ut innan hon börjar sjunga.. men sen jäklar blir hon sjukt ball!

(det gick inte att länka normalt men här får ni så ni kan gå in och kolla via denna länken )

http://www.youtube.com/watch?v=bjPx40r5WaA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har du missat att berätta, hemlig helg? :):) vi tar det på gymmet!! ;) puss hjärtat

2010-11-15 @ 11:19:16
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0