2010-11-29

Hallå ja!

Äntligen lite blogg tid :) .. jobbar heeela tiden så hinner minsann inte prioritera bloggen.. sjukt trist!
Imorgon är jag i alla fall ledig, ska bli så himla skönt, dock blir det ingen vila.. för imrogon ska vi på besiktning av lägenheten och då ska vi börja köra lite lådor och så :) Så tar vi de "stora grejerna" som säng osv på onsdag när vi har släpkärra.. så ja kära läsare snart har jag en egen apartamento.. lillle gött :)
Idag shoppade jag lite för första gången på jäätte länge nu, ioförsig bara en halsduk (sjukt mysig) och ett par tights.. men ändå! Måste verkligen ha nya vinterskor.. mina enda varma har gått sönder.. lyckat när det är sviiiin kallt! Någon som har några bra tips? Kollade på nelly men de hade inga bra :(
Nu ska jag trycka i mig min Apelsin och sen hoppa in i duschen.. luktar tacos och diskvatten just nu.. inte så jätte gött!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0