2010-11-25

Hallå ja!

Nyss hemkommen från en lång promenad i snöstormen( ?) med Emma och Elin.. de var förvånansvärt gött faktiskt :) lite kallt och lite blött.. men mest gött.
Så nu sitter jag har rosig om kinderna och väntar på att snart plumsa till bussen och åka hem till älskling :)
Fick tysligen öppna istället för att stänga imrogon.. GÖTT!.. Sen ska jag å andra sidan jobba på butlers från åtta.. men ändå,.. hinner vila lite emellan :)
På lördag ska vi tydligen ha spritfest hos M.. hur det nu ska gå? klackarna i taket.. jag får dock dispens att dricka cider eftersom jag ska upp tidigt och jobba dagen efter och för att jag typ bajjar ner mig om jag dricker sårit när magen är som den är!
Jävel nu går snart bussen, förösker blogga mer imorgon mellan passen :)

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0