2010-11-17

Hallå ja :)

Här sitter jag ganska nyss hem kommen från jöbbet, känns som jag bor där bland fritöser pch pajer nu mera!
Börjar även klockan åtta imrogon, så hade lika gärna kunnat sova dätr..typ!
Idag har vi haft en nu tjej att lära upp, himla trevlig och himla duktigt.. känns gött att itne vara " den nya" längre.
Så nu sitter jag och väntar på bästaste M som jag ska kräva en massage av snarast!
I helgen är jag även ledig, det ska bli så sjuuuk skönt faktiskt, sen ska vi ju göra massa mysigt också, som jag inte kan skriva här än :) haha!
Den 4e ska vi på inflyttningsfest i gbg, så då ska jag äntligen få slå klackarna i taket, och då ska jag göra det med besked! göötttt

ne nu får jag kila för nu hör jag att någon kommer springandes i trappan :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0