2010-11-16

God morgon!

Här sitter jag och fryser och funderar på hur kallt det kan vara ute? Det är i alla fall frost på taken!
Jag ska snart hoppa i mina brallor och ta bussen till jobbet.. 12-20 idag.. heeela dagen!
De borde dock vara ganska lugnt den här veckan, men man vet aldrig folk kan chockera.
Gårdagen var lugn och skön , sen gick vi på spinning som gick sjukt bra faktiskt.. har upptäckt att koncentrerar jag mig på en fast punkt på tex väggen så har jag lättare för att få en jämn andning och inte nästan dö på kuppen.. sjuuukt gött!

Har även kommit på att det inte är långt kvar tills M åker nu!
Vad ska jag mig till när han inte är hemma, när jag inte får träffa honom på tre månader?
Gråta, räkna dagarna, jobba ihjäl mig? jag vet faktiskt inte.. jag vet bara att jag kommer sakna honom något så otroligt mycket.. Carzan jag känner verkligen med dig!
Men jag intalar mig hela tiden att det kommer gå fort, det kommer gå bra.. så jag får hålla fast vid den tanken så mycket som det går!

By blood and by mean,i fall when you leave..



Kommentarer
Postat av: Lindsy

du kommer fixa det hjärtat!!! carro och du hamnar i samma sits, och jag och adri vet hur det är så vi finns här också :) tänk va lik er situation är mot vad våran var.. inte träffats jättelänge, och så åker den ena iväg i 3 månader - exakt samma! när han väl är hemma igen kommer det kännas som att ni sågs igår! tiden går fortare än man tror :) vill man kämpa för något hittar man en vilja som man inte trodde fanns där. love you!

2010-11-16 @ 13:37:45
URL: http://lindsys.blogg.se/
Postat av: Carzan

Jag håller med Linda!

Det kommer du att fixa!



Det gäller att först acceptera att han är borta och då när man har gjort det kan man börja tänka positivt. Det kommer att vara svårt i början, det kommer de. Men efter ett tag så kommer det gå bättre. Att sakna någon man tycker om bidrar till en starkare kärlek!!



Ta hand om dig!



Puss!

2010-11-16 @ 20:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0