2010-11-14

Hej bloggen!
Blir ett kvickt inlägg för älskling ligger brevid och tycker jag datanördar en del  tror jag :)
Vi ska snart hem en sväng till linda om hon kommer hem någon jäkla gång! :)
Jga har blivit en sucker för sällskaps spel så det blir nog kanske det idag med.. hoppas jag!
Helgen har varit lugn och skön,delvis för att jag jobbat och delvis för att de var sjukt gött.
Igår lagade jag M och elin middag och degade.. vi tänkte väl utgång men alla blev så mätta och trötta så vi fastnade hemma!
Nu måste det å andra sidan snart bli en utgång.. jag dör (typ) om jag inte får gå ut och dansa snarast!
Ne nu piper det i telefonen.. så nu får jag kila! :)

Pussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0