2010-11-10

Jaha och de har inte slutat snöa än.. men nu har det ju i alla fall lagt sig och är inte lika slaskigt!
Jag ska snart snurra in migg i massa kläder och bege mig emot Nf för en fika med Emelie.
Har fortfarande intee hittat några bra vinterskor jag vill ha.. varm men ändå inte klumpiga.. vart hitta man sånna?
Får dra på mig mina kilklacka från vagabond.. då kommer jag i alla fall upp från snön lite :)
Hahah och Carzan.. jaa alla Lanvin klänningar är verkligen din stil.. skynda att fynda ;)
Jag är så galet sugen på att gå ut och dansa förresten.. känns som det var evigheter sedan!
Klä upp sig och slå klackarna i taket.. de hade vart awesome!
Hittade ett par skor som jag hade på nyår förra året som ja vill använda.. svart klumpiga ( älskar klumpiga skor)
Så tjejer.. snart får det bli en hejdundrande utgång :)

Jag måste bara kolla .. är det någon mer än jag som undrar varför grabbarna i snook ( linnros och adams ray) gjorde varsin solo karriär när de låter snarlika?





Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: L

haha först "varma men ändå inte klumpiga", sen "älskar klumpiga skor" haha du är för go :D

2010-11-10 @ 15:28:28
URL: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0