2010-11-08

Jösses jag har inte bloggat på 5 dagar..INTE ok.. har jobbat så galet mycket de senaste så jag har liksom inte rikigt hunnit!
Men nu är jag tillbaka.. dock lite halvsjuk.. för magen krånglar som vanligt.. så är hemma ifrån jobbet idag!
Har dock ringt doktorn så jag ska dit på onsdag.. svin gött!
Vad har alla ni haft för er? partajat i helgen?
Då jag inte jobbat har jag varit med vännerna och med äsklingen :)

I helgen utspelade sig ett sjukt drama.. tänker inte nämna några personer eller händelsen.. men sjukt som fan är det. Detta fick mig att bli ännu mer tacksam för hur sjukt sjukt bra jag och M har det.
Finns ingen som är mer snäll och underbar än vad han är..helt otroligt att denna människa är min.. ibland får jag nypa mig i armen för att tro att det verkligen är sant. Han får mig att må så otroligt bra!
Ni som känner mig vet att jag länge varit emot allt kärlekstrams och tyckt att ensam är starkast, men när man träffar någon som får en att känna sig som världens bästa.. som man klarar allt.. då ska man inte stå emot :)
Så ja kära bloggen jag har gått och blivit en rikigt kärepär och damn proud of it :)
Bästa älskling.. jag älskar dig :)

Så ni vet ni det :) ( ni som inte redan märkt det vill säga ;) )

Ligger även och muttrar lite för mig själv mitt i min kärlkesrush!
Vaaaart fasen är mina kläder från h&m jag beställde?
vecka 44 stod det.. nu är det minsann vecka 45 och inga kläder!!!
H&m ni ska få spöö!... okej så illa är det kanske inte.. men jag vill faktiskt ha mina nya byxor:(
Har jag inte fått dem denna vecka ska jag ringa och skälla lite.. de hjälper alltid!

Ne nu ska jag lägga mig och läsa Elsas mode ( som jag köpte på ullared för ynka 40 spänn.. ibland är ullared the shit.. men bara ibland)


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0