2010-11-03

hallå bloggen!

Min dator har bråkat lite igen .. eller ja mitt internet.. så de har gått halvbra att blogga :(
Men nu så.. nuu funkar det :)
Marknadsfesten var trevlig minsann.. lite som ett lågstadiedisco ( högt till tak, mycket space, ganska ljust.. och röökmaskin).. var så mycket rök så jag råkade tappa bort de jag dansade med flera gånger.. haha galet.
Vi fick även bevittna ett tjejslagsmål i korvkön.. de slogs så testarna flög..rätt så komiskt!
Så vi tröttnade och gick hem till en ack så över förfriskad elin och käkade snabbmakaroner innan vi gick hem!
Elin jag vill dock hävda att du nog är den sämsta jävla makaronkokaren i världshistorien:)!
Söndagen var sjukt go.. vi låg i sängen halva dagen och bara degade.. sedan blev det film hemma hos Niklas en sväng också.. minsta möjliga aktivitet!..Så ska en söndag vara , eller hur :)?

NU sitter jag här och käkar soppa till frukost.. för de skulle vara bra sa Elin!
Ska snart hoppa på bussen till jobbet.. och efter los jobbos blir det lite kalas minsan.. min brors fru fyller 40 år.. gammal!

Ha det så mysigt i regnet...!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0