Sunday bloody sunday!

hallå ja!

kvällen igår var himla mysig, sjukt god mat och bästa tjejorna.. kan ju inte bli bättre :)
Och vi alla undrar vem är denna brunis? Är han en katt?

Lippan var väl helt okej , massa damer i nätstrumpbrallor som sprang runt och intervjuade folk .. jag fattade nada! Vi fick dock till lite sköna moves på dansgolvet med hjälp av en helt hysterisk Joel som satt inne på en del fina. Ingen kan skaka rumpa som Joel!

Idag är jag tröttast i världen och ska spendera kvällen med mr ejmen och en skräckfilm, kan behöva känna att man lever en söndag som den här.

Ha en skön söndag

puss




Kommentarer
Postat av: carzan

Hur snygg var jag på den bilden på dig och mig ;) Men jag bjuder på den :D Puss! P.s saknar dig!

2010-05-18 @ 08:42:17
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0