Soooryyy!

Förlåt förlåt mina få trogna läsare!
Svin dålig uppdatering från min sida, big nono när man bloggar vad jag har förstått!
Har så sjukt mycket i skolan nu bara, de pressar ur det sista hos mig innan det är slut.. parasiter!

Dock har det itne hänt så mycket ballt sen jag skrev sist så ni har inte missat något!
Eller jo, solen har kommit till vbg, awesooome.. så jar har faktiskt hunnit fika hela 2 gånger idag! Inte döligt om du frågar mig!

Imorgon ska jag på möte angående jobbet på hamnkrogen i sommar, kan bli sjukt bra faktiskt.. bra gäng.. den ena är dummare än den andre! Säsongen drar igång den 28onde Maj så vi hoppas på mera sol och mindre regn.
Blir så kallt och halkigt då.. inte nice att trilla på rompan med en bricka full med öl.. been there done that, not cool!

Nepp nu måste jag knoppa om de ska orkas med en tidig lektion med stressahntering (yaawn)

good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0