Sex and the city 2

Ikväll smäller det, då blir det sex and the city 2.. som jag har längtat!!
Har hört väldigt mycket blandade åsikter om den.. men jag tror på att den är svin bra! Deä ju sex and the city.. då kan det minsan inte bli dåligt!
Alla har vi vår favorit , min är dels carrie dels samantah.. hade man kunnat blanda de så hade vi haft den perfekta powerpinglan!

Idag har jag solat hos Linda medans hon putsade fönster.. kände mig som en go slavdrivare.. utmärkt!
Fick nog lite färg tror jag, kanske är solbrun tabletterna som hjälper? jag håller alla mina tummar!
Vi hann även med en fika i solen på café cult, himla mysigt.
Så nu sitter jag här och letar lägenheter i malmö inför hösten.. skit svårt,vill verkligen ha en NU!!
Den som lever får se!

Ha en fin kväll!

Puss






Kommentarer
Postat av: carzan

Åh stina är hemma :D Filmen är sjukt bra i like! Skorna var asnice!! :D Vilka fina kort på alla er!

2010-05-31 @ 21:30:52
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0