Movie night!

Det var meningen att jag och carzan skulle köra en filmkväll och kolla på en galet läskig film...men så blev det inte!
Filmen (wrong turn 3) var skit så den stängde vi av efter ca 15 min, det slutade med att vi hamnade framför diverse bloggar och även ändrade designen lite på den här.
Lite bättre blev det väl i alla fall? Förstår dock varför alla "storbloggare" låter någon annan göra det åt dem , för satan vad krångligt det var!

Hittade även tillslut laddaren till min kamera som jag trodde gått upp i rök efter flytten ( som det mesta har gjort verkar det som) så nu kan de bli en och annan ball bild.

Nu får det bli sängen så jag orkar med papis kalas imorgon!
bild lånad av carzan.blogg.se
Goood night!

Kommentarer
Postat av: carzan

Ja det blev så snyggt!! :D Vi får strunta i skräckfilmer nästa gång! :P Ta något annat!! Puss!

2010-05-14 @ 10:01:50
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0