Mami mami!

Idag är det morsdag om någon missat detta!
Så om ett tag kommer alla syskon och alla kids och river huset, trevligt.
Grattis lilla mami!

Igår var det jobb all night long.. de var inte så jätte mycket folk tråkigt nog.. var i och för sig svin kallt ute men ändå! Vi var ett grymt bra gäng som jobbade så vi hade de fin fint (förutom att fötterna värkte och att vi frös ihjäl). Lite dricks i fickan är ju inte helt äckligt heller!

Så nu sitter jag här och väntar på Linda , vi ska gå på en powerwalk runt vattnet tänkte vi..hurtbullar!
Så mitt i väntandet hittade jag bidraget som vann eurovsion igår... vete tusan vad jag tycker om de.
Lyssna och bedöm själva!

http://www.youtube.com/watch?v=i8N1mvwXnP0

Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0