Ignorance is your new best friend!

Får slänga in ett sånt hära nattligt inlägg innan jag lägger mig i min nybäddade säng..aaawesooome!
Idag har jag itne gjort för mycket ballt.. Powerwalkat med linda och mami runt hela skräckland.. sjukt gött och svin varmt!
Även fikat på kära Nf med lindsy, varit på en sjukt meninsglös lektion, tränat ( ni vet beach 2010), pluggat och sist men inte minst varit och kollat på film med lindri ( linda och adri..) en rikigt bra film faktiskt, kan rekommenderas!
"whip it" Ellen Page är med och den är regisserad av drew barrymore.. inte dåligt kombo.. hade de slängt in Michael Cera med så hade jag varit totalt skit nöjd!

Nu måste jag napa så jag orkar med tre timmar matte och sjukgymnaste som snart lär säga " nedu kathrine vi får nog kapa benet vid låret"... ni kan kalla mig stumpen!

gooodnight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0