I talk like this cause i can back it up!

Hej bloggen:)

Ser att jag fått lite nya läsare, sjukt kul,
Slänger in ett snabbt inlägg innan jag susar i väg till starandgatan!
Funderar på vad som hände med vädret? helt grått och regnar så man nästan drunknar i vattenpölarna!

Idag har jag varit i skolan och gjort de sista, så nu är jag alles klares... hur skönt som hellst!
Har även varit och shoppat lite med Hedvig, var tvungen att ha skor till jobbet.. fick bli ett par svarta tygskor.. de duger nog fin fint!
Hittade även lite andra små grejer :) Borde itne shoppa så mycket men vad tusan.. köör bara!

Suger fortfarande på nelly skorna.. vi får väl se.. vill ju itne bryta benen..
Ne ni nu måste jag kil.. de står och trampar här i hallen!

Ha en kanon fredag!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0