Dont't stop believin

Godkväll kära blogg!

Herrejisses vad jag är dålig på att uppdatera, men snart är skolan slut och då blir allt bättre (typ)
Jaa, de senaste dagarna har gått ut på att plugga och försöka att inte vara hungrig. Käkar sånna där bars och nästan ingen mat för att se om man kan bli lite skinny.. de hjälper säkerligen inte men hey, man kan ju testa.
Så just nu är jag svin hungrig och tänker på allt som har med mat att göra, en go körv skulle sitta fint!

Idag har jag för ovanligehtens skull pluggat med Hedvig, jäkligt stressigt för att vara stresshantering.
Sen har jag även varit en sväng med Papi och shoppat lite.. bland annat en bikini överdel och en jumpsuit.. blider kommer möjligen imorgon!
Har lite svårt för shorts egentligen , med tanke på att jag har rätt köttiga låt, men va tusan.. nån måste ju ha de med.
Har även varit på ännu ett möte på hamkrogen.. och ska på ett till imorgon.. vinprovning..man kan ju gå på sämre möten!

Nepp dags att knopp. nationella prov i matte imorgon.. wish me luck!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0