Change clothes and go

My oh my vilken besluts ångest jag har, jag blir galen här!
Ska beställa ifrån nelly men har besluts ångest angående två klänningar.. de är två helt olika klänningar med.. de gör ju itne det lättare precis.. some help please!!


Hittade i all fall ett par andra sjukt snygga enkla skor som de får bli i stället för monster dojjorna.. känner att jag är lite för rädd om mina ben för att våga ge mig ut på de styltorna.
De jag hittade nu är 12 cm klack på.. lite mer lagom ( kan säkert slå ihjäl mig i de med men).
Så är det någon vänlig själ där ute så får ni gärna hjälpa mig att välja :)

såå.. Den ?



Eller den?





Här är även de fina skorna :)


Kommentarer
Postat av: carzan

Båda är väldigt fina, men jag känner att den första klänningen är mer du och den andra jag ;) Haha! Jag kanske kan låna den? Haha! :D Se hur de sitter på! Fina! Puss!

2010-05-31 @ 15:47:07
URL: http://carzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0