Be cool stay in school!

Godmorgon!

Sitter och filar på mitt tal jag ska ha i etiken om några timmar, relly exciting.
Det är å andra sidan det sista i den kursen så klaga ska jag ju inte göra!

Var även på möte om jobbet på hamkrogen i vänersborg i sommar, kommer bli aawesooome!
Vi är ett svin bra gäng, och blir de en varm sommar så kommer de bli guld!
Så nu vet ni vart ni ska hänga alla sommarkvällar.
Sitter också och funderar på om jag inte skulle ta och sätta i löshår for real också.. nog för att de är lite dyrt och att de sliter lite på håret, men fy satan vad trött jag är på mitt korta burr!
De tåls att funderas på!

Fick ett telefonsamtal från ett studentboende i malmö som undrade om jag fortfarande var intresserad av en lägenhet hos dem , Hell yeah!!
Så vi får väl se hur det går :)

Nepp nu måste jag springa och sminka mig innan skolan

over and out

Bjuder på en kanon bra låt !
http://www.youtube.com/watch?v=bgLI2OkECmc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0