And i was dancing the whole way home

Jag lyckas alltid blogga så här dags på natten, upptagen som jag är ( lät viktigt) så hinner jag bara nu!
Jag ligger och funderar på att köpa ett på galet snygga skor på nelly.com, men de är 16 cm kilklack.. frågan är om man itne bryter ihjäl sig då.. ett snesteg och hejdå ankeln! Typ som Emma Vs en trottoarkant.. eller klarar jag de kanske? får suga lite på det.
Kanske ta mig en kik på scorette imrogon.. kommer väl lägga mig på golvet och skrika och slå lite i marken när jag får se min dröm skor där inne.. förbannat att de ska vara så dyra!!

Idag har jag haft redovsining i stresshantering, lite qigong och sånt där.
Sen har jag haft nationella prov i matte, förbannat lurigt.. tryckte i mig lite jordgubbar under tiden.. så gick de bra är de tack vare dom! Belgiska.. sviin goda!
Har även varit på mitt livs första vinprovning.. rätt intressant faktiskt.. känndes lite onaturligt att spotta ut vinet igen.. men rosé vinet fick allt slinka ner.
Vi ska även ha sangria på fat i år, den var farligt god.. funderar på att lägga mig under kranen med munnen öppen och bara vänta!

Men åter till skorna innan jag somnar ( upp och träna tidigt med Linda.. hurtigt hurtigt.. jag trottsar mitt knä och visar vem som bestämmer..JAG alltså)

vad tror ni ? slår jag ihjäl mig eller kan de funka?


Kommentarer
Postat av: carzan

Ja, de funkar!!

2010-05-28 @ 10:37:46
URL: http://carzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina!

2010-05-28 @ 17:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0