So you do

Sitter och kikar på my super sweet 16, de kidsen kan fixa partaj!
Ska snart rulla hem till Maja och grilla lite, vi trottsar vädret lite.. vi missar inte grill bara för att de är lite grått!
Jag ska äntligen  träffa hennes pojkvän från norrland, verkar vara en skön kille.. sen får vi ju inte glömma bästa Soaf som självklart är där ( med eller utan grillsnurra).
Jag säger som Sean banan.. Kött fifan!

Pratade med min vapendragare och andra hälft Martina förut, hon är i Australien och lever rövare.
Hon har planer på att joina mig i Malmö nästa höst.. kan bli livsfarligt!

Har förövrigt fått höra att man som bloggare bör lägga in en dagens outfit då och då.. så jag får väl inte vara sämre än någon annan!

Här har ni dagens outfit!




Tröja : Gina tricot
Jeansleggings : Cubus
Linne: H&m
Ring: Lindex


Kommentarer
Postat av: Luczkiblog6496

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-05-28 @ 21:03:30
URL: http://luczkiblog6496.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0